SWEET / I THOUGHT YOU WANTED TO DANCE (Audio)

CALL ME IF YOU GET LOST is out now: tylerthecreator.lnk.to/CMIYGL

Download

Weergaven
5,721,560

Reacties

  • Serious Jackson 5 vibes

    GLOCKS 5468GLOCKS 546813 uur geleden
  • I normally don't like long songs but I will make an exception for this masterpeice

    SLICE OF PIESLICE OF PIEDag geleden
  • Masterpiece.

    Mar VillaverdeMar VillaverdeDag geleden
  • I llloooove u tytyyyy u changed my music taste

    Zakaria _007Zakaria _007Dag geleden
  • 4:56 "THIS SHIT'S FOR THE SUSSY"

    steve ♪steve ♪Dag geleden
  • *SILENCIO PUSIERON / SILENCIO PUSIERON.*

    jose luis usme ospinajose luis usme ospinaDag geleden
  • Who is it who says “thunder time” ??

    jody McLennanjody McLennanDag geleden
  • THIS SONG IS FUCKING DOPE T

    Zach QuiggZach QuiggDag geleden
  • I was talking to this girl and she was with another guy but she aint really like him, they had just been together so long. I tried keeping my distance outta respect. I used to tell her that her time of liking me couldn't have been worse.

    AYION MusicAYION MusicDag geleden
  • I thought you wanted to dance, I......

    Nicolás .-Nicolás .-Dag geleden
  • underrated af

    chill deenchill deenDag geleden
  • Top 5 best Tyler song of All Times !!!!!

    89karis89karis2 dagen geleden
  • The intro is hard af

    Lil Jordo _Lil Jordo _2 dagen geleden
  • I laugh every time tyler says “do the bridge thing”

    Keeg !Keeg !2 dagen geleden
  • Tooopp Brasil porrrraaaa

    felipezeiro variedadesfelipezeiro variedades2 dagen geleden
  • Love both songs but when live he don't sing both songs together I feel both songs is a whole and if he makes a video it has to be a 20 min video for both songs

    Pharrell CollinsPharrell Collins3 dagen geleden
  • this was at the end of Aint Got Time lol

    sega genesidesega geneside3 dagen geleden
  • Where are there commercials inbetween the song. Like Ik the song is long but that’s annoying

    Sydney JenkinsSydney Jenkins3 dagen geleden
  • "felt like dirty dishes cause we was in sync"

    DippahhDippahh3 dagen geleden
  • this is my favorite song of this year

    DippahhDippahh3 dagen geleden
  • 6:20

    JackFly StudiosJackFly Studios4 dagen geleden
  • This songs reminds me of my bf :)

    Dina FritzDina Fritz4 dagen geleden
    • Meant to post this on 9/1/21 :/

      Dina FritzDina Fritz4 dagen geleden
  • Top 5 Tyler Song

    ZeroakZeroak5 dagen geleden
  • "Appelle moi si tu te perds" at 4:38 : Call me if you get lost in french :)

    MascMasc5 dagen geleden
  • maramara5 dagen geleden
  • i love this

    CookiiCookii5 dagen geleden
  • One of my favorite songs on the album 👌🏾

    Devaughn hodgeDevaughn hodge5 dagen geleden
  • i love this song 😩😩😩

    sajya asajya a5 dagen geleden
  • Sophia i miss our connection

    Leo AguilarLeo Aguilar5 dagen geleden
    • cumdog 😥

      MadMad5 dagen geleden
  • Mr Baudelaire needs to visit the npr tiny desk with Tyler's band

    Tumelo PuleTumelo Pule6 dagen geleden
  • Dedicated to the one I like right now. :)

    Michael FontanillaMichael Fontanilla6 dagen geleden
  • Como é que pode???? Erra nunca caralho! U’re awesome.

    Carol MazzerCarol Mazzer6 dagen geleden
  • This song just hurts my feelings ♓

    Lovely UntamedLovely Untamed6 dagen geleden
  • oh my lord this man has true talent

    HalstedHalsted6 dagen geleden
  • this sounds like his other song prefect with kali in it

    nayonayo7 dagen geleden
  • Easily AOTY. NOBODY ELSE HAS MADE THIS

    CoreCore7 dagen geleden
  • tyler the dumb LOL

    SidsiSidsi7 dagen geleden
  • Aahhh deus, que perfeição

    Evelyn LyszinEvelyn Lyszin8 dagen geleden
  • No, no, no, no, no, listen, listen The driver gon' drop you off It's warm, the waterfall is crazy I don't know, make somethin' up, tell him somethin' Uh, come on (Still on the boat) You and I, we fell in love I ain't read the signs, ain't know what it was But God gotta know he might have peaked when he made you The cosmos' only mistake is what they named you They should call you sugar, you so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby, you're the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known Even if you left me out here stranded My feelings wouldn't change a bit (You know how I feel about you, are you ready?) You know how I feel baby! Infinite. The love I have for you A diamond couldn't put a dent in it (Uh, go to the bridge thing) (okay) Darling, you're the wind under my wings My heart beats triple time when I see you Something I can't control If I compared you, the Sun is a stand-in You've got a smile that could light up a planet And I just wanted you to know They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known You're the sweetest They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest (I know) And you look so good And you smell so good And you taste so good Oh, you so, so good You're the sweetest Sweet like, like motherfuckin' brown sugar sweet potatoes Or somethin' The plan was to stick my toe in and Check the temperature but Next thing I know I'm drownin' What makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought you wanted to dance, yeah (Welcome to the disco) You're so good to me It felt good to me You're so good to me It felt good to me So, what makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? Because I thought you wanted to dance Honestly, it's all about the timing I ain't mean to lead you on, because Him and I got some things that we're trying But my energy belongs to you I want you so bad, but not too fast It's not your fault we can't pretend because We're both in the wrong So what makes you think I'm not in love? (Feels so good) How could you know, know, know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought, I thought you wanted to dance, yeah (Run the track) 'Cause I thought, I thought you wanted to dance 'Cause I thought, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I wish that we never met, I wish that we ain't connect Like Lego, connection good, but mixed signal if you say so. Like cardio We stared up and down, but we didn't blink. Felt like dirty dishes 'Cause we was in sync. I swear to God, if you and him never linked I'd tear that ass up like something was stole I'd make them glass balls roll back to your skull Call a tail number, where you wanna go? The fuck do he got that I don't got a lot of? There go my ego again, that's the problem The fuck you expect? I go get what I want I want you to say you pick me with your voice I'm 25 up, but I can't buy your choice You're priceless to me but that's not the point You got me out here smokin' joints You got me out here losin' point I'm cancellin' shoots and I'm can... I'm hitchhiking, you pull over, so invitin' This seat got my name on it, but who driving? He hiatus, we spend time and we repeat and we rewind it Your headlights? It hit my eyelids Love is blinding, y'all together? Don't remind me, so confusing What we doing? How y'all doing? Oh, you choosin' him? Okay, I gotta cope with losing, fuck I ain't been sleepin' well. Twin, I'll never tell Stay busy so I don't think, the downtime is when it sink in I stare at old pictures, I, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance, I Maybe maybe Take a chance I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you Sc: Musixmatch

    rhsymrhsym8 dagen geleden
  • Kelis - Sugar honey iced tea vibes.. 😎

    Johnny TaylorJohnny Taylor8 dagen geleden
  • the first 4 minutes have a bit of prototype -outkast.

    israel gonzalezisrael gonzalez8 dagen geleden
  • 🐐

    Veli GottiVeli Gotti8 dagen geleden
  • The beginning from 0:00 - 0:19 is so underrated. Just a testament to the subtle genius of the album

    pjnugget333pjnugget3338 dagen geleden
  • Has anyone else noticed this is the song at the end of I ain't got time?

    iceberg_lettuceiceberg_lettuce9 dagen geleden
  • Has anyone ever told you that you sound like Ghosface Killah? I just realized you're like Wu-Tang! 👀

    Raukura WaihahaRaukura Waihaha9 dagen geleden
  • nononononono, listen listen...

    vinivini9 dagen geleden
  • No, no, no, no, no, listen, listen The driver gon' drop you off It's warm, the waterfall is crazy I don't know, make somethin' up, tell him somethin' Uh, come on (Still on the boat) You and I, we fell in love I ain't read the signs, ain't know what it was But God gotta know he might have peaked when he made you The cosmos' only mistake is what they named you They should call you sugar, you so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby, you're the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known Even if you left me out here stranded My feelings wouldn't change a bit (You know how I feel about you, are you ready?) You know how I feel baby! Infinite. The love I have for you A diamond couldn't put a dent in it (Uh, go to the bridge thing) (okay) Darling, you're the wind under my wings My heart beats triple time when I see you Something I can't control If I compared you, the Sun is a stand-in You've got a smile that could light up a planet And I just wanted you to know They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known You're the sweetest They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest (I know) And you look so good And you smell so good And you taste so good Oh, you so, so good You're the sweetest Sweet like, like motherfuckin' brown sugar sweet potatoes Or somethin' The plan was to stick my toe in and Check the temperature but Next thing I know I'm drownin' What makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought you wanted to dance, yeah (Welcome to the disco) You're so good to me It felt good to me You're so good to me It felt good to me So, what makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? Because I thought you wanted to dance Honestly, it's all about the timing I ain't mean to lead you on, because Him and I got some things that we're trying But my energy belongs to you I want you so bad, but not too fast It's not your fault we can't pretend because We're both in the wrong So what makes you think I'm not in love? (Feels so good) How could you know, know, know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought, I thought you wanted to dance, yeah (Run the track) 'Cause I thought, I thought you wanted to dance 'Cause I thought, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I wish that we never met, I wish that we ain't connect Like Lego, connection good, but mixed signal if you say so. Like cardio We stared up and down, but we didn't blink. Felt like dirty dishes 'Cause we was in sync. I swear to God, if you and him never linked I'd tear that ass up like something was stole I'd make them glass balls roll back to your skull Call a tail number, where you wanna go? The fuck do he got that I don't got a lot of? There go my ego again, that's the problem The fuck you expect? I go get what I want I want you to say you pick me with your voice I'm 25 up, but I can't buy your choice You're priceless to me but that's not the point You got me out here smokin' joints You got me out here losin' point I'm cancellin' shoots and I'm can... I'm hitchhiking, you pull over, so invitin' This seat got my name on it, but who driving? He hiatus, we spend time and we repeat and we rewind it Your headlights? It hit my eyelids Love is blinding, y'all together? Don't remind me, so confusing What we doing? How y'all doing? Oh, you choosin' him? Okay, I gotta cope with losing, fuck I ain't been sleepin' well. Twin, I'll never tell Stay busy so I don't think, the downtime is when it sink in I stare at old pictures, I, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance, I Maybe maybe Take a chance I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you

    Zola gokuZola goku9 dagen geleden
  • They put two ads for a SONG

    MarianneMarianne9 dagen geleden
  • No, no, no, no, no, listen, listen The driver gon' drop you off It's warm, the waterfall is crazy I don't know, make somethin' up, tell him somethin' Uh, come on (Still on the boat) You and I, we fell in love I ain't read the signs, ain't know what it was But God gotta know he might have peaked when he made you The cosmos' only mistake is what they named you They should call you sugar, you so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby, you're the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known Even if you left me out here stranded My feelings wouldn't change a bit (You know how I feel about you, are you ready?) You know how I feel baby! Infinite. The love I have for you A diamond couldn't put a dent in it (Uh, go to the bridge thing) (okay) Darling, you're the wind under my wings My heart beats triple time when I see you Something I can't control If I compared you, the Sun is a stand-in You've got a smile that could light up a planet And I just wanted you to know They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known You're the sweetest They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest (I know) And you look so good And you smell so good And you taste so good Oh, you so, so good You're the sweetest Sweet like, like motherfuckin' brown sugar sweet potatoes Or somethin' The plan was to stick my toe in and Check the temperature but Next thing I know I'm drownin' What makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought you wanted to dance, yeah (Welcome to the disco) You're so good to me It felt good to me You're so good to me It felt good to me So, what makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? Because I thought you wanted to dance Honestly, it's all about the timing I ain't mean to lead you on, because Him and I got some things that we're trying But my energy belongs to you I want you so bad, but not too fast It's not your fault we can't pretend because We're both in the wrong So what makes you think I'm not in love? (Feels so good) How could you know, know, know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought, I thought you wanted to dance, yeah (Run the track) 'Cause I thought, I thought you wanted to dance 'Cause I thought, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I wish that we never met, I wish that we ain't connect Like Lego, connection good, but mixed signal if you say so. Like cardio We stared up and down, but we didn't blink. Felt like dirty dishes 'Cause we was in sync. I swear to God, if you and him never linked I'd tear that ass up like something was stole I'd make them glass balls roll back to your skull Call a tail number, where you wanna go? The fuck do he got that I don't got a lot of? There go my ego again, that's the problem The fuck you expect? I go get what I want I want you to say you pick me with your voice I'm 25 up, but I can't buy your choice You're priceless to me but that's not the point You got me out here smokin' joints You got me out here losin' point I'm cancellin' shoots and I'm can... I'm hitchhiking, you pull over, so invitin' This seat got my name on it, but who driving? He hiatus, we spend time and we repeat and we rewind it Your headlights? It hit my eyelids Love is blinding, y'all together? Don't remind me, so confusing What we doing? How y'all doing? Oh, you choosin' him? Okay, I gotta cope with losing, fuck I ain't been sleepin' well. Twin, I'll never tell Stay busy so I don't think, the downtime is when it sink in I stare at old pictures, I, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance, I Maybe maybe Take a chance I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you

    The Challenge MasterThe Challenge Master9 dagen geleden
  • i can feel this Lacoste fit in a green field eating ice cream Rich vibe

    VGAINVGAIN9 dagen geleden
  • It's like he can't miss if he puts a / in the title, drives me crazy every time

    Samantha GiraffeSamantha Giraffe9 dagen geleden
  • Ylna Mari GuimbaolibotYlna Mari Guimbaolibot9 dagen geleden
  • I like Tyler but this is boring

    Other HumansOther Humans10 dagen geleden
  • Man the ending alone is better than alot of these other songs

    hidden onehidden one10 dagen geleden
  • 😍😍😍

    WHO DAT BOY?WHO DAT BOY?10 dagen geleden
  • this is poggers

    412doc412doc10 dagen geleden
  • Man it's not often that I repeat an almost-10-min-long song

    GuiguiGuigui11 dagen geleden
  • Tyler dirty af this whole song about tryna take his friends girl 😂😂 Edit: (whole album)

    TJForPrezidentTJForPrezident11 dagen geleden
  • That timing line... this nigga may have watched school rumble 💬

    Michael WoodsMichael Woods12 dagen geleden
  • this is so beautiful

    COMO Plants N’ TreesCOMO Plants N’ Trees12 dagen geleden
  • childish gambino type of beat

    long penis de mastercraftlong penis de mastercraft12 dagen geleden
  • Ya casi 3 meses de que salio el album ,todo el album es una locura, todos los temas estan re buenos pero este tema es una obra de arte una perfeccion ❤️😍 . Soy fan desde hace 4 años Ya es mi tercer album con Tyler y la verdad que su manera de hacer música es la mejor .💕❤️

    Mauro :3Mauro :312 dagen geleden
  • goddd como mi nombre dndkekdndnd baby so sweeeett

    soy GODsoy GOD12 dagen geleden
  • yp soy tu azucar uapo tamo

    soy GODsoy GOD12 dagen geleden
  • miamor

    soy GODsoy GOD12 dagen geleden
  • best álbum 2021

    soy GODsoy GOD12 dagen geleden
  • I love style the sound reguae

    ariel funesariel funes12 dagen geleden
  • i love youuIIUIiuIIuiiUiuIIiu

    soy GODsoy GOD12 dagen geleden
  • why does this song have comments but his others dont?

    mergoosemergoose12 dagen geleden
  • Ok it’s official… This is my FAVORITE SONG ON THIS ALBUM, probably all time. Bruh Tyler went crazy on both tracks🔥🤌🏾

    Stoner. LonerStoner. Loner12 dagen geleden
  • ñ

    Jose Hugo Trujillo SerratosJose Hugo Trujillo Serratos13 dagen geleden
  • flama

    Jose Hugo Trujillo SerratosJose Hugo Trujillo Serratos13 dagen geleden
  • NPR Tiny desk pleeease 🙏🏼☯️⛩️🖤

    Khau Buda Boy TattooKhau Buda Boy Tattoo13 dagen geleden
  • This perfectly describes my situation

    AidanAidan13 dagen geleden
  • GODDDDDDDDD

    Thomas GalloThomas Gallo13 dagen geleden
  • young/perfect and this are his best "/" songs. gone gone being next

    ben doverben dover13 dagen geleden
    • @KingchamTv wolf and flower boy

      ben doverben dover13 dagen geleden
    • What is your favorite Tyler album?

      KingchamTvKingchamTv13 dagen geleden
    • and 911

      ben doverben dover13 dagen geleden
  • very good... fan since 2011

    Sebastian KuonenSebastian Kuonen13 dagen geleden
  • I just noticed that this is 9mim long…I’ve listened to this since it came out 😐 that’s how yk hes a good artist

    Camilla Castro-AbadiaCamilla Castro-Abadia13 dagen geleden
  • ;;

    Grace WhiteneGrace Whitene14 dagen geleden
  • I really got an ad during this song…

    Toby VergaraToby Vergara14 dagen geleden
  • Why does this sound like earthquake 2.0

    Tyler SilvaTyler Silva14 dagen geleden
    • only sweet’s main hook but not i thought u wanted to dance

      tristan cartertristan carter13 dagen geleden
  • 0:32 sounds so familiar

    joseph.ah_joseph.ah_14 dagen geleden
  • 5:00

    orvitz qwitsorvitz qwits14 dagen geleden
  • maybe i should send her this

    XXXANDERRRXXXANDERRR14 dagen geleden
  • Came here to say that this songle song is better than home CLB.

    Top DawgTop Dawg14 dagen geleden
  • This song just helped me through a panic attack, gee, thanks Tyler.

    Oliver DennisOliver Dennis14 dagen geleden
  • Tyler was insane for this one

    marco malchemarco malche14 dagen geleden
  • this shit so good papi

    daddy golfdaddy golf14 dagen geleden
  • I love "I THOUGHT YOU WANTED TO DANCE" almost as good as the original "Baby my love" by the in-crowd & Jah stitch!

    Tianah RamsayTianah Ramsay15 dagen geleden
  • If Tyler and Bob Marley had a baby

    alouringalouring15 dagen geleden
  • No, no, no, no, no, listen, listen The driver gon' drop you off It's warm, the waterfall is crazy I don't know, make somethin' up, tell him somethin' Uh, come on (Still on the boat) You and I, we fell in love I ain't read the signs, ain't know what it was But God gotta know he might have peaked when he made you The cosmos' only mistake is what they named you They should call you sugar, you so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby, you're the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known Even if you left me out here stranded My feelings wouldn't change a bit (You know how I feel about you, are you ready?) You know how I feel baby! Infinite. The love I have for you A diamond couldn't put a dent in it (Uh, go to the bridge thing) (okay) Darling, you're the wind under my wings My heart beats triple time when I see you Something I can't control If I compared you, the Sun is a stand-in You've got a smile that could light up a planet And I just wanted you to know They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest thing I've known You're the sweetest They should call you sugar, you're so sweet Well, they should call you sugar, 'cause you're so sweet to me Well, they should call you sugar, you're so sweet 'Cause baby you the sweetest, sweetest, sweetest (I know) And you look so good And you smell so good And you taste so good Oh, you so, so good You're the sweetest Sweet like, like motherfuckin' brown sugar sweet potatoes Or somethin' The plan was to stick my toe in and Check the temperature but Next thing I know I'm drownin' What makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought you wanted to dance, yeah (Welcome to the disco) You're so good to me It felt good to me You're so good to me It felt good to me So, what makes you think I'm not in love? How could you know What's best for us? Why am I here Standing alone? Because I thought you wanted to dance Honestly, it's all about the timing I ain't mean to lead you on, because Him and I got some things that we're trying But my energy belongs to you I want you so bad, but not too fast It's not your fault we can't pretend because We're both in the wrong So what makes you think I'm not in love? (Feels so good) How could you know, know, know What's best for us? Why am I here Standing alone? 'Cause I thought, I thought you wanted to dance, yeah (Run the track) 'Cause I thought, I thought you wanted to dance 'Cause I thought, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance I wish that we never met, I wish that we ain't connect Like Lego, connection good, but mixed signal if you say so. Like cardio We stared up and down, but we didn't blink. Felt like dirty dishes 'Cause we was in sync. I swear to God, if you and him never linked I'd tear that ass up like something was stole I'd make them glass balls roll back to your skull Call a tail number, where you wanna go? The fuck do he got that I don't got a lot of? There go my ego again, that's the problem The fuck you expect? I go get what I want I want you to say you pick me with your voice I'm 25 up, but I can't buy your choice You're priceless to me but that's not the point You got me out here smokin' joints You got me out here losin' point I'm cancellin' shoots and I'm can... I'm hitchhiking, you pull over, so invitin' This seat got my name on it, but who driving? He hiatus, we spend time and we repeat and we rewind it Your headlights? It hit my eyelids Love is blinding, y'all together? Don't remind me, so confusing What we doing? How y'all doing? Oh, you choosin' him? Okay, I gotta cope with losing, fuck I ain't been sleepin' well. Twin, I'll never tell Stay busy so I don't think, the downtime is when it sink in I stare at old pictures, I, I thought you wanted to dance I thought you wanted to dance, I Maybe maybe Take a chance I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you I wish that we had better timing I'll save a dance just for you So don't forget about me I'll save a dance just for you

    Miguel GimenezMiguel Gimenez15 dagen geleden
  • 7:00

    Hirvin 15Hirvin 1515 dagen geleden
  • still the best album of the year

    zenen miravalzenen miraval15 dagen geleden
  • ///.

    dd15 dagen geleden
  • bem doce

    Dan MalakianDan Malakian16 dagen geleden
  • Masterpiece

    asaf akotonasasaf akotonas16 dagen geleden
  • Great song

    TRESHON CURRYTRESHON CURRY16 dagen geleden
  • All I can say is thank you Tyler

    Tibor ZupanTibor Zupan16 dagen geleden
  • te amo negrito

    Ghost Re tranquiGhost Re tranqui16 dagen geleden
  • It’s crazy how the song that Tyler said is his favorite has the most views on here lmao

    Gauri PaluchoGauri Palucho16 dagen geleden